Ännu en helg har passerat

I fredags morse på jobbet kom det en mamma och berättade att hon hade sett 3 älgar utanför grannhuset, vi kollade ut genom fönstret men såg inga. Klockan blev 8 och vi satte oss till bords för att äta frukost, mitt i allt så ser jag nått konstigt i ögonvrån så jag tittar ut och då kommer älgarna på andra sidan vägen...helt sjukt...
Visste ni att älgar spelar fotboll haha, ungar är sååå underbara alltså! :)
 

På fredag kväll åt jag Anna, Kalle och Peppe tacos och drack vin, huuur mysigt som helst.
Efter middan blev det film haha eller ja för vissa.
Jag och Kalle somnade men tydligen så var filmen bra iaf :)

I går va Peppe ute med grabbarna och körde skoter, när han kom hem for vi ut på Tossön med Diesel och kastade frisbee. Han älskar verkliger sin frisbee, lillgubben!
Sen åt vi god middag och mös ner oss i soffan tills vi kom på typ halv tio att vi skulle bada och basta:)



I morse for Peppe till Töva på match medans jag, Diesel och Roxy låg kvar i sängen och mös.
När jag vaknade fick jag panik, såg i spegeln att det var helt underbart väder.
Jag klädde mig och tog med mig Diesel på en lång promenad jag tror att vi var ute i över 1 och en halv timme, helt underbart!

Lite bilder från våran prommis:)



Här är några bilder till Puma och resten av Ume folket! :)


En stor plats i våra hjärtan  :D 




Komentarer
Postat av: Mammalena

Hahaha, Stumpan... Din rubrik skulle kunna vara " Ännu en älg har passerat"!!!!!!!

2009-02-21 @ 11:50:27
Postat av: Tessan

haha ja Puma tyckte mest om Tossön skylten! ;) puss

2009-03-08 @ 15:56:07
URL: http://mittlivsomtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0