Då var det måndag igen

Ja efter en trevlig helg i stugan så är det åter igen måndag (en veckas jobb att se fram emot) men det är inte så dumt det heller faktiskt :)
Slutade 4 idag och då gick jag till sjukgymnasten hämtade lite papper om fotbollen och sen gick jag hem, tog Diesel och gick till verkstan. Peppe å jag tog en sväng till bokaffärn och sen skulle vi på Röjsmon för å hämta Jocke.
När vi kommer i backen upp mot röjsmon (utanför John) så möter vi en lastbil, det blev lite väl tajt om vi säger så! ;D
Så nu är det synd om lilla RBJ för självklart så var det ju Audin också och inte forden, jag sa det till Peppe haha enda gången du använder Audin i byn så ska det ju självklart hända nått.. men men, shit happens :)
Nu har jag simmat med Anna och ska krypa ner under täcket.
Öppnar i morgon så jag borde väl ha legat i sängen för länge sen, men icke så nicke!




*Grönt är skönt*


Natti Natti


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0