En Helt Vanlig Torsdag

Väckarklockan ringde 06.15 i morse men jag låg och drog mig tills klockan blev kvart i 7 då gjorde mig i ordning för en dag på jobbet. När klockan var 4 tog jag min spark och sparkade mig hem, hämtade Diesel och tog en prommis till pappa Peppe på verkstan.
Kvällen har varit väldigt lugn, Peppe är på träning men kommer väl hem vilken sekund som helst.
Själv la jag mig framför dumburken och teven :)
Men jag har faktiskt inte bara suttit här, jag har städat också.
I morgon är det sista jobb dagen för denna vecka, börjar 7 och jobbar till halv 6...är väl rätt lagomt ???
Klirr i kassan iaf :)
Efter jobbet blir det middag med Anna och Kalle *längtar* <3

Ne nu ska jag städa och mysa med min älskade hund, sen ska jag gosa ner mig i sängen med min underbara sambo och våra underbara djur (värst va bra humör jag är på då hahaha)


Sussa sött*


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0