Konäs here we come!

Grabbarna är å lastar skotrarna nu sen far vi, bättre sent än aldrig. Men är det ovanligt när de gäller oss, hehe nä!:)
Tänkte att jag skulle hinna me några rader här så länge, var ju ett tag sen. 

Förr förra torsdan kom Anna hem, såå underbart! <3
Jag har jobbat hela veckan men även umgåtts med både Anna, Lina och Johanna blir det i morgon, samt simmat två gånger men då kanske jag får slå ihop 2 flugor i en smäll eftersom att jag badade med Anna i måndags och sen badade jag med Lina i onsdags men men! :)
I kväll har jag iaf varit på hockey med Anna å Frida och sen kom även Mimmi!
Haha Mimmi är faktiskt riktigt rolig har jag kommit på! :)
Jag är ju bara för grym, satt och messade å hörde ett jubel å vad gör Lenita då? Jo hon ställer sig upp å jublar hon också, va ju bara de att det var inte Järpen som gjorde mål utan de va Brunflo!  (haha poäng till mig! :)

Ne nu ska jag packa de sista så att jag är riktigt klar när dom kommer.

Trevlig Helg På Er!
PoK

Komentarer
Postat av: Tessan

mm, jo, de kan man säga, 1-0 till Lenita mohahaha

2009-02-08 @ 00:09:36
URL: http://mittlivsomtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0