Ny design - Dom förgyller min dag

Tiden går så fort, jag hinner inte med.
Jag har jobbat mycke nu på slutet, eller ja inte den här veckan då 2 timmar varje dag är ju nästan lite komiskt! :)
Men då andra sidan är det kanske de jag behöver just nu, usch vill inte ens tänka tanken!
Förra helgen var  Björn här och hälsade på.
Peppe var tyvärr sjuk så i fredags gick jag och Björn på hockey utan han och de gick ju som de gick

Haha ja klantigt värre men jag ramlade i trappan på väg ut till bilen.
Ont som fan gjorde det och först vågade jag inte röra mig för jag var livrädd att jag hade slagit sönder ryggen!
Men tillslut kom jag upp och vi drog i väg på hockey hahah och det är ju också en historia för sig, eller vad säger du Björn?! Både dit och hem hahaha! :)
På lördan badade vi och i söndags köpte Björn en bil,  ELD rullar nu mera runt i Lugnvik :)
I tisdags var jag och kollade på dansuppvisning i aulan med Sussi och kidsen, jätte mysigt och duktiga va dom!
Igår badade jag och Lina en sväng och sen blev det kortspel hos Lina, myspys:)
Jag började kvart i 8 i morse och jobbade till kvart i 10 sen gick jag direkt till sjukgymnasten, tränade och sen tryckte hon och dona på.
Pappa har pratat med Lerner nu och jag vet inte vad jag ska säga, säger ingenting än.
Ska iaf in på koll i Östersund nu i April troligtvis....
Ne undra om man ska hoppa in i duschen och sen mysa med älsklingen??


Anna gumman nu är det inte länge kvar :)


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0