Om ändå vilja vore pengar...

då hade jag varit rik vill jag lova för guh vad jag vill mycket :)

Jag vill byta kakel och fixa till i köket, sen vill jag göra klart garderoben i sovrummet. Stången är ju iof sig uppe nu så det är snart bara drapperiet som ska dit. Sen vill jag även göra om garderben i gästrummet, måla vitt och spika upp några hyllor. Sen vill jag ju självklart få till källarn också + att jag har mina funderingar på teve rummet (vilket jag har haft ett tag nu) men fan vad fint det skulle bli :)
Samtidigt så blir jag så less, hur länge ska jag bo här egentligen och sen om några år så vill jag ju ändå göra om igen så vad är det för mening :)
Och bara tanken på en resa, jag vill jag vill jag vill!
Om man ändå hade pengar, fan va underbart det hade varit!



Sötnosarna tratt 1 och tratt 2,  nu blir det inga fler kattungar i familjen Eriksson/Bodin :)

Ne nu ska jag kollar klart på greys

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0