Singstar, vin och en massa girltalk :)

I lördags for jag och Anna till stan en sväng, jag letade några fina gummistövlar men hittade inga som jag ville ha. Kändes som att det började behövas i fredags när det var sånt pissväder, MEN nu har det ju snöat igen så.  
Jag vill att snön ska börja försvinna men ändå inte, vill även att det ska vara mycket snö i påsk så man kan åka skoter och kanske lite skidor på isen, ska bli så mysigt! 
Men Anna hittade iaf lite saker i stan och jag köpte lite små plock, ben till Diesel t.ex.
På hemvägen tyckte Anna att vi kunde kika in på Kläddax och jag är inte den som är den. Efter våran lilla "titt" så var jag 800 spänn fattigare, hmmm...Hittade ett par skor som jag verkligen älskar (fast finns det några skor jag inte älskar haha?) men dom här är iaf helt underbara <3
Jag har köpt 3 par skor på 2 helger nu, illa alltså!
Men då andra sidan så älskar jag ju skor, det är jag liksom :)

När vi kom hem for vi och handlade mat och sen tog vi ut Diesel en sväng,
Jag, Martina och Anna gjorde marinerad fläskfilé, kroketter, sallad och en jätte god sås mmm mumma!
Lite vin till det och sen blev det oboy med minttu, vekligen att rekomendera!

Kvällen slutade med en massa vin, singstar, girltalk och ännu mera minttu :)
När jag vaknade på söndag morgon tänkte jag åh jag orkar inte vara bakis men icke så nicke, jag var ju piggare en tuppen själv! :)
Upp halv nio och runt tio eller om det var elva for jag och Anna upp till Åre och hämtade Peppe, Rulle och Jocke, hem med dom och sen for jag, Anna, Martina och Frida upp till Åre igen och tog en fika på Lok & Latte . Sjukt gott var det och sen spelade vi yatzy, haha det var en sjuk dag. Vi satt och fikade och spelade yatzy i 3 timmar, fan vad vi skrattade!! 




Men shit vad klockan tickar iväg, nu måste jag sussa om jag ska ta mig upp i morgon!
Natti natti


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0