Team Anna&Lelle

Haha ja igår hade vi första träningen, lite nervöst på dagen faktiskt men så fort det drog igång så kändes det genast mycket bättre. 1 och en halv timme gick faktiskt väldigt fort! 
Både jag och Anna vill verkligen börja spela igen, att bara en sån sak som att massa bollar ligger på golvet kan påverka en. Jag känner att jag inte klarar av det men jag vill så gärna, jag kan inte låta bli!!!  
Men jag får ju se det positiva i det hela: jag får se tjejerna spela så länge och hoppas att jag kan lära dom någonting :)
Dom har ju många tankar och ideér iaf eller vad säger du Anna?  *Skratt*

I fredags var vi på match i Nälden och sen blev det filmmys.
På lördan hade jag beslutsångest, ska jag dricka eller ska jag inte?  Men det slutade med att jag öppnade en cider och sen var det kört :)  Johanna kom och mös med mig, vi skulle till folkan men hann inte så långt haha, vi kom iaf till Eagels och där  träffade vi Lina gumman. Slutade med fika hos Rulle :D
Ja det var en knasig kväll men kul var det :)
 Kvällens outfit, haha ja pumps mitt i vinter kan man ju undra?? Men det var bara nå fyllesnack mellan mig och Lina som blev till verklighet efter lite för mycket cider och dooleys :)
 
På söndan var man lite halv sleten men Diesel väckte mig tillslut så vi tog oss en promenad och sen for vi till Tossön och kastade frisbee.



Imorse var jag ledig men hade en tidig tid hos sjukgymnasten så jag var där redan klockan 8 och sen gick jag med Diesel. Det var ju så sjukt underbart väder, jag tog ett liggunderlag, ett duntäcke, en filt och en stor kudde och la mig ute i snön och det var så härligt. Diesel låg breve mig och tuggade på ben, han tyckte nog också att det var rätt skönt. Runt 2 tiden kom Lina på besök så vi drack te och gjorde lite mumsiga kex *glad att jag har dig gumman*

På torsdag är det slut på kattungar i familjen Eriksson/Bodin haha, då ska katterna till kattdoktorn :)
 


Komentarer
Postat av: Lina

Jag är så himla glad som har dej gumman!!

Men de va då en hemsk bild du lagt ut, men den bjuder ja på. kan man vara så mycke snyggar vi 6 tiden på morgonen efter en törstig natt:P hahah!!!!

2009-03-03 @ 23:58:52
URL: http://linadanielson.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ni skulle ha kommit på folkan ju! Jag var där, men inte du :(

Men nästa gång tjejen, då kanske vi ses!

Hoppas ni hade skoj på eagles iaf :)

2009-03-05 @ 22:56:42
URL: http://jasminek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0