Vart tog vår solen vägen?

Idag har det varit ett riktigt pissväder, det har blåst, regnat och varit allmänt grått och tråkigt..uscha...
Jag jobbade bara några timmar idag, riktigt skönt faktiskt.
Men då andra sidan så har jag haft så himla mycket resten av veckan så jag var värd det också  ;)

I måndags mös jag med Lina och Sandra, det var riktigt kul. Hur gick resten av dagen Lina, gick nått mer sönder?:)
På kvällen hade vi fotbollsträning och sen gick jag på bio med Anna och Mimmi.
Mimmi har tagit körkortet så GRATTIS TILL HENNE, hon hade väl kanske inte världens bästa vägledare med sig om man säger så men det gick hur bra som helst. Tur att hon körde kanske? :D  
Mimmi - kommer det någon därifrån
Lenita - ne det tror jag inte det är bara å köra
Sen skulle vi vända runt och köra ner när det stog en bil lite snett framför oss och det var rätt så nära om man säger så, alltså inte att vi körde på den men att den stog rätt så nära och Mimmi var lite fundersam (vilket jag förstår för att det var väldigt nära, jag såg knappt om det var någon glipa emellan backspegeln och bilen) men då säger Anna utan att knappt titta  - Det går bra,  det är bara å köra! :) 

"Män som hatar kvinnor" var förresten filmen vi såg och den var riktigt bra, så se den om du inte redan har sett den!
 

I tisdags hade vi fotbollsmöte och det gick bra förutom att dom missuppfattade mig och Anna lite :) 
Men vi fick som vi ville iaf och det är ju bra de. 
Onsdan var den enda kvällen som jag inte hade några direkta planer, eller jo Helen frågade om jag kunde vara barnvakt men jag var tvungen att säga nej för jag hade ont och var så trött. Jag, Peppe och Jocke kastade  frisbee med Diesel och sen var det soffan och sängen som gällde.
Igår jobbade jag från klockan 7 till kvart i 3 och efter det så gick jag upp till sjukgymnasten och tränade, pratade och sen tryckte hon lite också. Sen hann jag hem en snabbis och sen iväg på "jobb" igen, jag var barnvakt till klockan 10. 
Anna kom en sväng så det var rätt roligt faktiskt :) 
I morgon ska vi till stan en sväng och mysa på, ska blir skönt! 
Annars blir det nog en lugn helg, Peppe ska på lagfest och jag ska mysa med Anna. 
Förra helgen var Björn här och kaklade om i köket, super nöjd faktisk!

Innan:
   (inte världens bästa bild men)

Efter:

Tack tack lille bror :) 

Lite blandade bilder från helgen som var, från mina nya skor till en polackbjörn:D  


Ne nu ska jag och älskling krypa ner och sussa
Natti natti <3


Komentarer
Postat av: Big sis

Ja de blev jätte fint!! Längtar till ja kommer hem å får se det live liksom ;) puss puss

2009-03-23 @ 12:01:46
URL: http://mittlivsomtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0