Efter regn kommer solsken

och det är mitt enda hopp just nu, vill ha ljus och värme inte kyla, mörker och regn.
Det är sjukt tråkigt, fast det som är jobbigast är att nu har man vant sig vid att ha sol och värme och då slipper man klä på sig massa ytterkläder och extra kläder.  :)
Men sen kan det vara riktigt mysigt med regn också som om man är i stugan och det bara vräker ner och man eldar, spelar spel och bara njuter av dom man är med! Men inte just nu när jag fryser och är ensam och borde göra en massa saker .
Ne nog om detta :)

Helgen var helt underbar, i torsdags var vi hemma och grillade. Vädret var helt underbart och det var även kvällen, riktigt roligt och mysigt hade vi!


På fredag morgon for Peppe och gänget till Bruksvallarna på afterski 1000 och jag Anna, Mimmi och Frida for till Åre på en fika (hälsotallrik mmmm)
Efter fikat gick vi på en shopping runda, jag köpte leggins och Frida en jacka. På vägen tillbaka till bilen stannar vi på torget en sväng för att kolla på dom som åkte wakeboard och vattenskidor, det var inte så många som klarade det så jag och Anna blev väldigt "imponerade" när dom väl gjorde det och seg som man var sen kvällen innan så hann vi inte riktigt agera och blev därmed dyngsura! Sjukt kul var det men jävligt pinsamt också!!! :)
På kvällen blev det middag med Anna, Frida och Mimmi, haha det var också roligt! 
Det slutade med att Mange fick komma och hjälpa oss:)
Ingen dansgala blev det för mig, hade varken lusten eller orken så jag gjorde en god middag till mig själv i stället och mös med Diesel. 

I måndags hade vi träning, i tisdags hade vi fotbolls "föräldramöte" och igår var jag till stan på koll och sen hade vi träning.
En sak är säker, vet inte hur mycket mer jag orkar med denna rygg!
Nu är klockan 5 över 3 så jag sitter faktiskt och tänker på Anna :)
Men det kommer gå såå bra och det kommer bli sjukt snyggt!

Nu ska jag vila och vänta på att älskling kommer hem, att man kan älska nån så mycket!!
Du är mitt allt , vad skulle jag göra utan dig!?!?!
 
Bilder från helgen finns även på
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/album.php?page=2&aid=92702&id=580432342 

Komentarer
Postat av: Jessie

Det låter som om du har haft en toppen helg här ovan tjejen :) Kommer att tänka på våra shoppingturer till Åre på skoter, ha ha! Och våra vinkvällar, det var grejer det :)

Jo nu har de fått tagit ner honom :( Han mådde inte alls bra den sista veckan, utan hade ont i höfterna och hjärtat orkade inte med. Men håller helt och hållet med dig, varför kan de inte leva lika länge som oss? Det är tomt utan honom ska du veta :(

Kraamar!

2009-05-19 @ 22:19:58
Postat av: johanna

snygga bilder;)

2009-05-19 @ 22:23:45
URL: http://johannalundin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0