Då var jag framme då...

Ja nu ligger jag här i min säng på rummet i Sundsvall, vad skulle man göra utan datan och musik???!!
Har ett sött litet rum för mig själv (som tur är annars hade det varit ännu jobbigare).
Vill inte vara här, jag är för rädd å blyg för att ens våga gå utanför dörren... Hur ska jag våga gå ut i morgon och hur ska jag kunna gå och äta frukost, i min ensamhet?? Eller jag är ju egentligen inte ensam, det är ju massa andra här också...men ingen jag känner... 
Ligger och skriver med Peppe, vad skulle jag göra utan han? 
Helst av allt skulle jag bara vilja ligga hemma i våran säng med Peppe och ha Diesel på andra sidan och katterna vid fötterna å bara kramas och Pussas! 
Älskar dig Peppe, min stackars älskling som måste hoppa på kryckor i minst 6 veckor...och här ligger jag å klagar:) 
Men det är faktiskt inge kul, iaf inte just nu. Jag hoppas att morgondagen blir bättre och att det kommer kännas bättre för annars vet jag inte om jag kommer klara av att vara här :S 

Ne nu ska jag ta på mig tofflorna, gå på toaletten och krypa ner och skriva med Peppe. 

*Hoppas morgondagen blir bra* 

Natti natti// En vilsen tjej i Sundsvall


Komentarer
Postat av: Tessan

De kommer gå jätte bra!! Bara du lärt känna nån så ska du se att du kommer tycka det är jätte roligt!! :) Tänker på dig gumman!

2009-10-12 @ 10:57:37
URL: http://mittlivsomtess.blogg.se/
Postat av: Helen

Heja på tjejen!

kramis

2009-10-12 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0