Sundsvall nästa*

Nu var det länge sen jag skrev å jag som kom igång riktigt bra där ett tag:)
Men det har varit mycket som har snurrat runt i mitt huvud nu, har jobbat mycket och sen dehär med Sundsvall..

I fredags fyllde iaf Peppe 25, så jag och Lalla klev upp och gav han frukost på sängen, Diesel var ju självklart med han också!! :)
Lalla gav han presenten från henne och Christer, en tavla på Diesel. Den är så himla fin och så sjukt lik Diesel, man ser verkligen Diesel i den!



Peppe for på jobbet och klockan 11 for vi till strandgården och åt med Peppe, Loberg, Håkan och Mats. Där fick han presenten av mig, mamma och pappa, nya baklysen till bilen.
Efter lunchen for grabbarna tillbaka på jobbet och jag och Lalla for till Åre för en shopping runda och det gjorde vi ju bra:)
Var hemma runt 4 halv 5 och då tog vi Diesel på en promenad och sen mös vi här hemma, Peppe for ju till Ånge runt 4 på hockeymatch. Dock så hann han bara spela ca 7 minuter för sen fick han en puck på den inre fotknölen på vänster fot så då var det bara å kliva av. Han hade riktigt ont men åkte hem, ringde sjukupplysningen och dom sa att var det inte bättre dan efter så skulle han komma in.
Så runt 2 idag tog vi bilen och for in på akuten, en spricka rätt igenom (den var alltså bruten) så gips i 6 veckor blir det för hjärtat
Sån otur, speciellt nu när jag ska till Sundsvall på rygginstitutet.. Känns ju verkligen sådär nu när Peppe går på kryckor och skulle behöva mig men jag hoppas nån snäll kompis hjälper till, speciellt med Diesel...vill inte lämna er...!!! :(
Jag åker alltså i morgon eftermiddag till Sundsvall och ska vara där till torsdag kväll, sen blir det hem över helgen och tillbaka på söndag igen och så kommer min vardag att se ut nu i 4 veckor framåt....
Gruvar mig verkligen för att sova själv, vara själv, inte bo hemma, vara utan Diesel och katterna, inte ha nån nära överhuvudtaget :S
Jag vet eller ja jag hoppas ju att det kommer bli super bra men man kan ju inte rå för alla tankar och funderingar som hinner ploppa upp :(
Jag har iaf packat och tvättat klart det mesta nu, är lite kläder kvar i maskinen men det ska jag snart hänga upp och sen är det natti natti. Har så jävla ont nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen, måste fan sova alltså... men jag vill ju inte att det ska bli morgon..å vad jag gruvar mig... men som många säger: det kommer bli super bra för dig, jo visst men jag vill inte vara själv. Hur ska jag kunna sova utan Peppes armar om mig??? Aaaaah :)

Jag är så trött så jag inte ens vet vad jag skrivit men men :) 
 


jag avslutar detta inlägg med att lägga upp en bild på mitt lilla höstpyssel som ni ser är väldigt simpelt men också sjukt snyggt... tycker jag iaf:)

Komentarer
Postat av: Simona

Jadu Lenita Lelle Eriksson!

Det kommer bli bra för dig att komma iväg men fattar absolut vad du menar med att sova själv, utan pepplund och nu när han gjort illa sig!! Förstår dig precis! Behöver ni hjälp med Diesel eller Peppe så vet ni att det bara är att slå en signal!! Hoppas vi hörs av snart, lycka till!

2009-10-11 @ 15:44:55
URL: http://noonenomore.blogg.se/
Postat av: Helen

Men vilken otur!! Hoppas allt löser sig och att du kan slappna av och koncentrera dig på det som du har att göra...kram

2009-10-11 @ 19:53:46
Postat av: Helen

Men vilken otur!! Hoppas allt löser sig och att du kan slappna av och koncentrera dig på det som du har att göra...kram

2009-10-11 @ 19:54:27
Postat av: Lenita

Tack Simona, ja det var riktigt jobbigt första natten. Men det är ju mycket att man inte känner nån, man vet inte vad man ska göra eller vart man ska vara. Jag har redan gått fel flera gånger :D Tack så mycket för att du ställer upp, det betyder mycket!!!!

2009-10-12 @ 10:52:50
Postat av: Lenita

Tack Simona, ja det var riktigt jobbigt första natten. Men det är ju mycket att man inte känner nån, man vet inte vad man ska göra eller vart man ska vara. Jag har redan gått fel flera gånger :D Tack så mycket för att du ställer upp, det betyder mycket!!!!

2009-10-12 @ 10:52:52
Postat av: Lenita

Tack för tanken Helen!

2009-10-12 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0