090909

Har jag börjat mitt nya liv eller var det en bra början som nu har tagit slut??
Det märks väl, igår morse var jag på gymmet klockan 6, sjukt härligt var det men det straffades i går kväll.
Hade såå ont i ryggen och benet så jag bara låg...men men nytt försök i kväll...

Jag har faktiskt varit en duktig tjej idag, jag har gått igenom massa papper så nu tror jag att allt är i sin ordning :)
Ne nu måste jag skynda mig om jag ska hinna till kvart över 6 då Anna kommer å hämtar mig.
Ska rusa ner och handla, laga mat, äta och byta om..
Hade gött

Ett tips till:
Våga använda färg och våga matcha sminket med kläderna... Det blir roligare då och man blir så glad av färger och det piggar upp än.. 
Nu har jag inte tid att leta upp några bilder men här är två iaf


En lila tröja och lila ögonskugga med lite vitt också...

Gråglittrig kofta och svart ögonskugga i botten med lite "silvergrå glittrig" ögonskugga och även lite vitt längst upp


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0