En vecka senare...Måndag den 7/9...

Tänk att det redan är september, vill inte, inte än!!
Jag vill ha värme, i dag är det ju iofs väldigt fint ute så jag får väl nöja mig med det:)

Helgen har varit bra, väldigt lugn och skön.
I fredags for vi in till stan och kollade på bio med Lalla och Björn.
Det blev Inglourious Basterds och den var faktiskt riktigt bra, dock inte lika bra för min rygg. 2 timmar och 33 minuter i dom stolarna är INTE skönt, fick ligga med sätet helt nerfält hela vägen hem :( Men men tur att filmen var bra iaf :)

I lördags for vi till Åre en sväng, Peppe köpte 2 tröjor på JC och jag köpte en jätte fin tröja på veromoda, en brunkräm och en parfym. Sen fikade vi och spelade spel på Bahnhof Café, så mysigt så!!
När vi kom hem tog vi ut Diesel på Tossön så han fick leka av sig

Sen for vi hem igen och kollade på lite teve och sen kom vi på runt halv tio att vi kunde gymma så då for vi och gymmade en sväng. Sjukt härligt :)
Söndan kom och vi åkte till Åre igen men denna gång med Jocke och åt på subway, på vägen hem stannade vi till vid agilitybanan för att bara testa och det var nog väldigt uppskattat av Diesel :)

Sen for vi hem och kollade på Alags matchen som blev vinst med 3-1 och sen for jag, Peppe och Rulle på gymmet. Var väl färdiga där runt 8,9 nångång och då for vi och hyrde en Wallander film.
Idag har jag varit hos sjukgymnasten, varit ut med Diesel och nu ska jag göra mig i ordning för jobb och i kväll blir det träning med tjejerna.  

Ett mascara tips
Haha japp, jag har ett mascara tips.
När man ska ta på mascara vill man oftast ha så att dom ser så fylliga och fina ut som möjligt och då vill  man kanske ha mycket mascara på borsten, MEN dra inte "borsten" ner och upp ner och upp utan stoppa ner borsten och dra runt den nere i "flaskan" för då håller den bättre och ni undviker onödiga bakterier.


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0