Helt ärligt

Var det någon som såg Svenska Hollywoodsfruar ikväll?
Alltså jag tyckte det var pinsamt men samtidigt så är det ju lite kul också, är det bra teve eller? Haha nja det vette fan!!!
Den ena dummare än den andra.. 
Den ena var sjuukt seg när hon pratade så man fick nästan panik, hon höll ut orden liksom och läppstift minst 50gånger per dag haha jajjemen!! :) 
Den andra var ju ändå rätt normal, nu kommer jag inte ihåg namnen på dom men ni som såg kanske känner igen er:) 
Hon gjorde inget som man reagera på riktigt.. 
Den tredje var ihop med en man som hon bara va ihop med BARA för pengarna (verkade det som iaf)!! 
Han var sångare och innan sina uppträdanden så var han tvungen att vila sina...röstband...?? haha ja eller så kanske stämmband?? :) 
Hon var iaf väldigt överlägsen, kolla på mig jag har dyra smycken och ni har ingen chans!! 
Jag var bara tvungen att dela med mig av detta, jätte viktigt? 
Ne men var bara tvungen att skriva av mig lite. :)
Jag satt själv och kollade men skrev med Tessan (stora syster) i reklamen, hon tyckte också att dom var korkade men samtidigt så vill man se, fast man tycker att det är pinsamt??  Ja då är frågan kanske om det är bra teve?
Jag tycker ju inte det men det är just det där att man ändå vill se?
Aja nog om detta :) 
 
Nu ska jag sova om jag ska orka upp i morgon, först jobb och sen sista matchen med tjejerna...spännande... Vi får väl se om dom har ryckt upp sig och spelar som dom gjorde innan uppehållet för då har dom faktiskt en chans så det ska bli kul att se å annars så är dom ändå våra underbara goa tjejer som vi älskar!!! :) 
Träning på onsdag och sen avslutning på söndag sen är det uppehåll igen. 
 
Haha här har vi en av våra pinglor i laget, men vi har ju 19 stycken så vi har ett gäng:)

Sussa sött alla ni där ute*  

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0