Torsdag...en helt vanlig torsdag...

Vaknade 9, klädde mig och rusade till sjukgymnasten..där jag skulle ha varit kvart över men blev lite sen..
Fick massage och knäckte bort några låsningar, när jag kom hem gick jag ut med Diesel och sen gick jag ner på arbetsförmedlingen...kanske man kan få nått jävla bidrag den här gången... 
Men konstigt om jag kan få det nu och inte innan isf men men! 
Efter arbetsförmedlingen gick jag till Lina och pratade å mös av hennes sällskap, trevligt trevligt. Skönt med såna vänner! <3
Sen blev det ica och handla mat, sen Q8 för att hämta ett paket och sen hem och ringa jobbet för att kolla tiderna till nästa vecka och veckan efter men dom skulle jag få i morgon eftermiddag.
Efter det samtalet ringde jag till hon som hjälper mig med ryggen, hon hade ringt förra veckan så vi pratade en stund..får se hur det blir nu då.. Känns både bra och jobbigt, men det är tur att jag har henne!!!  

Varför ska livet vara så krångligt när man bara lever en gång!??
Varför kan man inte bara få leva livet då?
Utan smärta, utan problem, och utan motgångar?!?!



Här kommer det tre bilder till (som i inlägget nedanför)  blå tröja med lite blå ögonskugga....blir det inte roligare med färg??? :)  

Svart tröja med svart ögonskugga, kanske inte den roligaste färgen men den funkar den också :)
Man behöver inte ha så mycket till vardags å sen till party times kan man ju ta på lite mer så att det blir en starkare färg.

Ne nu ska jag kolla klart på matchen mellan England-Tyskland och sen förhoppningsvis så blir det gymmet...


Komentarer
Postat av: lina

<3

2009-09-10 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0