13dagsfesten*

Här sitter jag och väntar på att Björn ska komma för att sen dra på gymmet en sväng om vi hinner, duscha, sminka mig, försöka hitta några kläder och sen börjar det roliga!
Sällskapsspel, ölspel och in i dimman :)
13dagsfesten är en fest som håller till i Järpens ishall (Röjsmohallen), det går att köpa biljetter på ICA i Järpen så skynda er! :)
Det är mat, dans och bar så passa på.
Dansa är väl inte direkt min starka sida men däremot baren å jag, vi kommer ganska bra överens :)
Så har ni ändå inga planer för kvällen så tycker jag absolut att ni ska ge Järpen en chans, själv tycker jag att det är väldigt kul för alla känner alla och man behöver inte dansa man kan bara vara social och umgås med alla härliga människor. 
Och känner man inte så många så har man ju chansen att lära känna, så då ses vi i kväll! :) 

 


Jag visste inte vad jag skulle lägga upp för bild så det fick bli på min lilla sockerborg som jag gjorde till julen 08,
den håller än :)


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0