Bilder

Här kommer lite bilder från jul och lite annat smått och gott :)

 
Pappa och mammas nya soffa, stora va dom men vi fick till det tillslut.. och sköna är dom..!!


Jag glömde bort och ta kort på julafton men några få fick jag till med hjälp av Tessans bilder.
Peppe fick ett wii som vi självklart var tvungna att provspela hemma hos mamma och pappa :)


Det är jag och grinchen :D


Hundarna tycker om momma! :)


Några disktrasor jag skrivit på, den första är dock lite använd! :)


Första kortet med ny kameran hihi


min fina lampa i sovrumemt, mitt underbara glöggset, en av mina julstjärnor i teverummet och min sjukt snygga kamera väska, dock rosa I know men jag bara älskade den vid första ögonkastet! :)  


haha jag älskar dom här bilderna, Diesel skulle få åka fyrhjuling med Peppe om det var på juldan kanske??
Kallt var det iaf så vi var tvungna att skydda hans små öron och ögon. 
Han älskar verkligen att åka, fyrhjuling som skoter! :) 



Bilderna från nyår kommer senare.

Komentarer
Postat av: Simona

Men älska bilden när Diesel ska åka fyrhjuling!! Hur klockren som helst!

2010-01-08 @ 14:04:43
URL: http://simonafoto.blogg.se/
Postat av: Lenita

haha ja visst är den rolig, sötnosen! :D

2010-01-11 @ 12:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0