Gäsp*

Varför måste jag vara så trötter, och vart är orken och lusten till att göra saker?
Jag brukar inte vara den som bara är hemma, men jag har ju ingen ork till att göra nånting!! :(
ska iaf vara med Anna i morgon och det ska bli skönt, den tjejen kan konsten att göra mig glad! <3

Igår var jag, Peppe, Anna, Loberg, Mia, Frucke och Carro på bio, riktigt mysigt!!!! 
Det blev snabba cash och den var helt ok, men personligen så vill jag att det kommer en 2:a.. vill ju veta hur det gick :)


Peppe är på träning så jag sitter här i min ensamhet med katterna och Diesel, ska kolla om det är nått att se på teven. Sen blir det till att krypa ner i sängen så trött som jag är.



Taget med mobilen, önskar att jag hade haft kameran med mig men det hade jag inte och då försvann lusten att gå närmare och få med det fina :) 


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0