God morgon

Ja det kan man verkligen säga att det har varit, jag kunde inte somna om efter att Peppe gick på jobbet i morse så jag satte på teven, hämtade datan, kokade ägg, startade en tvättmaskin och en diskmaskin.
Gjorde i ordning 2 mackor och återgick sedan till sängen och här ligger jag fortfarande, finns det nå bättre än att vakna och vara någorlunda pigg och inte vela somna om, starta teven och kolla på en film, äta frukost på sängen + att man samtidigt kan kika runt lite på datorn? :)

Röjsmofesten var lika mysig som den brukar, jag tyckte maten var super god och sällskapet är ju alltid trevligt!!
Vi började hemma hos oss med lite spel och mys sen åkte vi upp till hallen och där blev det mat, dans, skratt och dryck :)
Tråkigt bara att man fick världens huvudvärk där på nattekvisten men men, blev ju dyng förkyld dagen efter så det var väl förklaringen.

Igår kväll blev vi bjudna på middag hos farmor & farfar Bodin, Mats fyllde år så Anders, Andrea och Martina kom också. Riktigt mysigt, god middag och sällskapsspel! :)

Ikäll när Peppe slutar jobba ska vi ta vårat pick och pack mot Åsarna...och Diesel... som jag saknar honom!! <3
Men vi stannar i Åsarna hos systeryster, hennes man och deras två döttrar. Man träffar dom så sällan så man måste passa på när dom är här!

Ne nu ska jag kolla om tvättmaskinen är klar och sen blir det nog lite super mario kanske..

Avslutar med en bild på 2 av mina goingar! :)



Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0