Ja då var det måndag igen

Ännu en helg har passerat, en lugn sådan.
I fredags gjorde jag inte alls mycket och sen i lördags skrev jag några papper till fotbollen. Förberedde ett brev till föräldrarna angående föräldramöte och lite sånt, sen på kvällen kom Lalla så vi tog ett glas rött och kollade på teve och datan :)
Igår åkte Peppe och grabbarna till skidstugan med "ny" skotrarna och jag gjorde inte allt för mycket då heller..
Vet inte vad det är med mig, jag har som stängt mig inne och vet inte hur jag ska komma ur det.
Vill inte vara såhär, det är inte jag!!!!!
Har inte varit mig själv på jag vet inte hur länge...ca 4 år skulle man kunna säga...
Det gör att jag mår psykiskt dåligt! 
Jag är glad med själva livet, allt/alla jag har i min omgivning men det är själva mig det är "fel" på! 
Men men det går väl över så småningom....hoppas jag... vill inte vara såhär längre nu!!! 
Ska försöka pallra mig bort på gymmet så kanske jag mår bättre.


Så nu har jag deppat av mig lite för dagen så nu ska jag försöka vara positiv resten av den :)

Han är mitt allt <3

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0