Man lever bara en gång*

Men eftersom att man lever bara en gång, varför kan man inte få leva som en kung hela livet då?
Varför ska man behöva kämpa, ha problem, ha ont och inte ha några pengar då för?? 
...Vissa har det bra...
Är ingen bra tid just nu, är less på allt som har med ryggen och göra, att jag inte kan göra allt jag vill, att jag alltid är trött och lite smått nere pga det. Att jag inte vet nånting om min framtid, att vara hemma på dagarna och att jag inte har några pengar, ja det är lite allt möjligt... 

Men jag pratade nyss med Sussi och det gjorde mig mycket gladare, tänk om det kunde bli så gumman, tänk om vi skulle lyckas med det?!
Det vore helt underbart och riktigt kul att göra nått nytt!
Vi kanske ska satsa? :)

Du kommer alltid betyda mycket för mig och du kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat.
Du och jag vännen <3

Komentarer
Postat av: Sussi

Gumman! Visst vore det roligt!! Tror vi skulle kunna ha riktigt kul du o jag! Du ska se att det kommer att ordna sig! Love you massor o Tack för att du finns o för att du är du!! 

2010-01-25 @ 07:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0