Ny dag, nya tag.

I morse vaknade jag halv tio, klädde mig och gick ut med Diesel.
Super härligt väder och inte alls för kallt, riktigt skönt var det!
Benet är bättre, i morse var det faktiskt helt ok, dock lite ont efter promenaden med Diesel men inte alls som förut så medicinen verkar funka och det är ju tur det. :) 
Sen har jag inte gjort så mycket, betalat lite räkningar och nu ligger/sitter jag i ett hett bad med bubbel, mys och musik. Finns det nått bättre än att krypa ner i ett varmt och skönt bad, känna lugnet och bara njuta och att sen kliva upp som en ny människa? Ne, inte just nu :)


Ett bubbelbad sitter aldrig fel, speciellt inte med datan breve och musik.
Nikita kom också på besök med nöjde sig med att sitta på handduken :)

Helgen har varit bra, Olle kom på besök i fredags, han har velat komma länge men det har alltid varit nånting...men nu så... 
I fredags blev det som sagt hockey, oboy och mintu å massa mys :) 
I lördags var vi också på hockey, Järpen-Brunflo, det gick väl sådär. Dom bröt matchen och en skadad...inga komentarer... 
Igår klev vi upp i tid för att vara parkeringsvakt åt skidklubben, skidtävling och hockey samtidigt så det var mycket sura miner från hockey föräldrar som inte kan lyssna, men men dom får skylla sig själva!! :)
 

Jag kan säga att det är välidgt skönt att slippa klä på sig lager på lager och att slippa kylan.
Det får gärna vara minus grader men det behöver inte vara -20.
Katterna kan till och med gå ut en liten stund nu, Nikita har suittit och kollat ut genom fönstret i flera dagar, hon har INTE velat gå ut :)


Nu har jag badat färdigt, datan dog så jag fick skriva klart efter badet.
Jag låg/satt nog i badet i över 1 och en halv timme haha men det var skönt! :)
Nu väntar jag på att hjärtat kommer hem, han är saknad <3


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0