Oturs Onsdag*

Jag kom hem från jobbet och tände en brasa, efter mycket om och men....
Först ville det inte börja brinna, sen började brandlarmet pipa så iiiiiin i bomben och innan jag fick tag på en stol och hann klättra upp så hade Diesel (och jag) sjukt ont i öronen och man riktigt såg att han inte visste vart han skulle ta vägen *stackarn*. 
Jag ville ju bara stänga av de så fort som möjligt(speciellt för Diesels skull), meeeeen knappjäveln funkade inte och innan jag fattade hur man fick ner den för den satt ju som tusan, så jag ringde Peppe, stängde in Diesel i sovrummet och viftade och skruvade som en tok... :D
Men tillslut fick jag ner den iaf och slog ut batterierna, så nu är det tyst och skönt här hemme och i spisen brinner det för fullt...ÄNTLIGEN...! :)
Nu väntar jag "BARA" på att Peppe ska komma hem från sitt jobb....som sagt, hatar bilar...och brandlarm för den delen..även om jag vet att dom är vääääldigt bra att ha så har dom inte sån stor plats i mitt hjärta just nu!!! :)




Ne nu ska jag njuta av lugnet, innan det händer nått nytt :)

Komentarer
Postat av: Jocke

Men lilla gumman... "knappenjävlen som inte fungerar" är inte till för att stänga av den. Om man trycker på den så piper det och då vet man att det finns batteri kvar. Men bra jobbat i övrigt!

2010-01-27 @ 19:14:05
Postat av: Lenita

Hahaha jaså, ja men hur ska jag kunna veta det då! Till och med Peppe sa att jag skulle trycka på knappen + att sist den pep...när det också var jag som eldade.. :D så tryckte jag på knappen och då slutade det pipa!! :)

2010-01-27 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0