Skärpning!

Japp skärpning it is!
Nu ska jag ta tag i mitt bloggande...försöka iaf... Har ju lovat att jag ska bli bättre :)
Kvällen har varit mysig, började med hockey och oboymintu, kan bara säga en sak: hockey och oboymintu är en sjukt bra kombination!! :)
Sen fortsatte det med härligt sällskap, lite vin, prat, wii och bara mys..love it..

Olle, min lilla Olle är även här på besök. Synd bara att jag har så sjukt ont i benet/ryggen så jag har lite svårt att hitta på nått...men men...
I morgon om det inte är för kallt (vilket jag just nu hoppas på :) så ska jag vara vakt på skidtävlingen men känns sådär med mitt ben/rygg, därför hoppas vi på kyla! :)
Hockey blir det i morgon också, klockan 3 på röjsmon..Järpen-Brunflo.. Dock ingen mintu :)
Ne nu kollar dom på bilder som inte är helt okej, om jag säger såhär..ÅSARNA?? Är det nån som förstår då? iof sig så var det bara jag, Peppe, Rulle, Jessie och Ken där men mer sägs INTE!! :D

natti natti gott folk!


Komentarer
Postat av: Jessie

What!? Vilka kollade på de bilderna? Du får ju gömma de där hörru! ;) Ha ha ha!

2010-02-08 @ 20:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0