Tråkiga tisdag*

Ny dag, nya tag.
Det tråkiga är att det är tråkigt väder och jag vet inte vad jag ska göra :) 

Men jag pallrade mig iaf bort på gymmet i går och det gick ändå ok med benet så det var ju skönt.
När jag kom hem la jag mig i ett varmt bad med tända ljus, helt underbart var det!
Ska snart i väg på gymmet igen, måste komma igång igen med träningen som jag gjorde innan jul.
Det är ju så skönt, önskar bara att det kunde vara lite lättare och att man skulle kunna slippa smärtan men men..
Den dagen, den glädjen :)

I övrigt så har jag inte hunnit med så mycket idag, varit ut med Diesel, skrivit lite papper iof sig, ätit frukost/lunch och pratat med sjukgymnasten.  
Tänkte att jag skulle plocka ur diskmaskinen och starta en ny och sen är det nog dags för gymmet



Snart tjejer, snart drar fotbollen igång! :)


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0