Härliga måndag

Idag har jag mest varit ute och gått känns det som, jag började med en promenad med Diesel, sen gick jag och sola, handlade och hälsade på Sussi.
När jag kom hem tog jag de bara lugnt, åt lite och sen var det dags för en promenad med Diesel igen.
Peppe och jag skulle ta en promenad när han slutade men de tog ju som vanligt ett bra tag innan han kom hem så typ runt 6 halv 7 kom vi väl iväg och då utan Diesel.
Han ska ju stanna överallt så det var skönt med en promenad utan stopp! :)
En kvälls promenad i detta vårväder är inte alls dumt och efter de tog vi en sväng med bilen :)
Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från helgen idag, men det har inte funnits tid för det så jag ska försöka fixa dei morgon.
Nu ska jag kolla klart på BB, äta upp min super goda blodapelsin och sen ska jag nog sussa!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0