Bilder från i lördags*

Vi började lördagen med en god frukost och sen tog vi skotrarna och mötte Erika, Anders och barnen.
När vi kom tillbaka till stugan så ville tjejerna pyssla (vilket jag glömde ta kort på) men dom gjorde massa fina saker!
Sen va vi nere vid sjön, stekte våfflor på grillen och tjejerna fiskade lite men fick dock ingen fisk.
Här steks det våfflor och Anders väntar på att snön ska smälta för att sedan ställa dit punschen :)
Stekarn Jocke                                               och                             bonden Peppe ;p
Det var inte lätt att hålla ögonen öppna, rätt ljust

Men lite halvt gick bra till slut :)
Tessan förbereder Stinas våffla med grädde och hjortronsylt!
Muuums så gott med våfflor! :)
Och punschen var inte dålig den heller! ;)
Ecke kom med bussen så Peppe for och hämta han, efter att ha fått i sig lite våfflor så tog han en kaffeslurk!
Oboyminttu time, muuums! ;)
En glad Stina och en "rymmande" Tone :)
Tone och jag :)
Lite senare på kvällen ville Tone se min stuga så vi gick dit, passade på att elda lite och då säger hon att hon vill välja färger till mina ögon.
Då valde hon rosa uppe på och grönt där nere! :)
Sen ville Tone göra på Tessan, då hade hon ju sett hur jag gjorde så hon kunde! 
Vilka färger ska hon ha då frågar jag, lila blå och silver okej svarar hon!
Och så här fin blev Tessan! :D
De fick bli blått och lila
Men hon fick INTE göra på Stina, hon ville att jag skulle göra!
Fast de tyckte Tone va vääldigt konstigt för hon kunde ju de där nu!! :D 
Sötnosar! :)
Tessan gjorde även en inbakadfläta, jätte fint blev det!
Tone valde guldbrun!
Mosters favoriter, synd att dom inte bor granne med mig så jag kunde vara med dom varje dag!!! <3
Erika, huset mittemot är till salu!!!! ;)

Komentarer
Postat av: Erika

Ha ha ha, visst skulle det va kul men főrmodlingen skulle du bli trött på att ha tjejerna hos dig jämt! Men jättefina kort har du tagit!:-)

2011-04-06 @ 13:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0