Jag fick låna en ängel

Sov gott älskade momma <3
Jag saknar dig till tusen, samtidigt som jag inte kan eller vill förstå att du har fått dina vingar och lämnat oss, det är jobbigt, väldigt jobbigt :'( 
Jag hoppas verkligen att du vet hur älskad och saknad du är av oss alla, jag tänker på dig hela tiden, massa kärlek till dig!!!  <3
Jag har gjort ett likadant ljus till mig själv som jag gav till er i julklapp (fast på mitt sitter det ett hjärta med texten love...som är ägnat till dig...), jag tänder det och tänker på dig, min fina och goa lilla momma <3 :'(
Jag har haft en väldigt jobbig vecka och därav ingen uppdatering som jag lovade....men det kommer så snart jag har tid och ork...

Komentarer
Postat av: Emma Eriksson

Vilken fin blogg :)

2011-02-14 @ 20:11:37
URL: http://emmaeriksssons.blogg.se/
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

<3

2011-02-16 @ 15:01:49
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: Lenita

Tack Emma :)

Julia - <3

2011-02-22 @ 12:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0