Måndag

Ja då var det måndag igen, och jag är en trött tjej :)
Har inte gjort mycket alls idag, tagit en promenad i det fina vädret med Diesel och sen  har jag mest fixat lite hemma. Åt lunch med Peppe och sen jobbade jag några timmar, kom hem runt halv 6 och då var middan redan färdig...skööönt... :)

Så här hittade jag Roxy precis innan jag skulle gå på jobbet, schysst sovställning :)

Efter middan for Peppe och tränade, så då passade jag på att sola...sjuuuukt skönt var det...
Nu har vi precis druckit te och myst, börjar känna att mina ögon blir tyngre och tyngre så det blir nog sängen nu


I morgon ska jag ju luncha med Peppe och Lina på strandgården, muuuuuuuums!! :)

Natti natti


Komentarer
Postat av: Lina

Haha Roxy:) Vilka fina koppar, vart har du hittat dom?

2011-03-01 @ 11:16:54
URL: http://Linadanielson.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha ja hon är bra stygg...

Jag har fått dom av Tessan tror jag?? Men det står inte våra namn på dom, det skrev jag bara för att visa att det var jag och Peppe som drack :)

2011-03-01 @ 12:00:13
Postat av: Lina

nemen jaha, såg så riktigt ut:)

2011-03-02 @ 10:41:37
Postat av: Lenita

Haha ja det var ju bra derå, men det är fejk :p

2011-03-02 @ 11:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0