Nytt och fräscht??

Är det inte kul när man är nöjd över det man gör?
I våran källare/tvättstuga var det betongfärgat när vi flyttade in, jag blev deprimerad av att bara gå ner i källaren...och sen att jag skulle tvätta på de, de gjorde inte saken bättre... :P
Men NU, nu tycker jag faktiskt om att vara där nere, det ser fräscht ut, det som fattas nu är bara gardiner och kanske nån mer färgklick lite här å lite där men sen så!
Innan                                                       Efter
Och så här ser resten av våran lilla lilla "spa plats" ut! :P
Sen har jag även köpt nya tvättkorgar, dom jag hade var inte så hela längre så dom åkte ut! :)
Först köpte jag dom här två för jag ville ha nått korgliknande, men hittade inga så då fick dom här duga.
Men så kommer jag hem och Peppe visar mig Jysk tidningen och 2 perfekta korgar...precis som jag ville ha de liksom, så det var bara att byta dom plastiga och köpa dom som jag egentligen ville ha :)
Och så här blev det
Men dom här 2 är mina BÄSTA vänner! :)

Komentarer
Postat av: Jessie

Vad fint ni har fått till det tjejen! :)

Förstår att du är nöjd över källaren nu! Och de där tvättkorgarna har jag också kikat på, väääldans fina!

2011-02-26 @ 14:32:18
URL: http://jasminek.blogg.se/
Postat av: Lina

Super fint det blev:) Vi får ta en spa kväll snart tycker jag!

2011-02-26 @ 16:15:33
URL: http://Linadanielson.blogspot.com
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Fint det blev! :)

Och kul att du börjat blogga igen tychs ja ;)

2011-02-27 @ 01:05:06
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: Lenita

Tack så mycket snälla ni, haha ja men visst är dom fina Jessie??

Ja Lina, en spa kväll skulle sitta fint!

Tack Julia, det värmer! :)

2011-02-28 @ 12:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0