Trix å fix

Jag försöker å försöker men får inte till de nå bra här på bloggen, och inte har jag nått program så jag kan göra en animerad profil bild som jag vill ha heller....illa.... :) 
Men lite nytt är det ju, även om det är lite suddigt å så haha, börjar fatta mer å mer faktiskt, men det tar ju sån tid...
Dom här underbara ljusstakarna har jag på tevebänken, jag älskar dom
och lite extra speciellt och fint blir det ju med nått man själv har gjort :)
Dessa små hjärtan är gjorda av lera och gips, lite pyssel jag har gjort med förskolebarnen...dom allra minsta fick göra ett litet hjärta utav lera och sen satte vi dit en pinne...så blev det en blompinne...   :)
Ne nu ska jag försöka sova, i morgon blir det staden med mamma <3
Natti natti

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0