Vart tog dagen vägen??

Shit vad dan har gått fort, jag har inte hängt med alls!
Jag som skulle lägg upp lite bilder också...de får bli en annan dag... :) 

Min morgon startade med en promenad med Diesel (min hund), sen fick jag skynda mig i väg till tandläkaren (tycker inte riktigt om att gå till tandis) men det gick riktigt bra faktiskt!
Jag hade en tjej som var jätte trevlig och pratglad, som jag så de va ju kanon...faktiskt de trevligaste tandläkarbesöket jag har varit på, och ett plus var ju såklart att jag inte hade några hål och hon tyckte jag hade fina tänder! ;) 
Efter de gick jag hem och åt lite "brunch" för att sen dra på gymmet och pumpa lite höhö, och som en avslutning på de solade jag å sen blev det en dusch! :)
Peppe kom hem klockan 4 och då for vi till Åre för att kika om det hade kommit nått nytt, men det var inget som föll oss i smaken så vi åt middag och rullade hemåt! Resten av kvällen har vi spenderat i soffan och myst med tända ljus, kaffe/te, kakor och filtar...myspys..
Nu ska jag ta å krypa ner under duntäcket å mysa ner mig hos Peppe, i morgon blir det jobb och sen personalfest.....yeeeei! :)
Natti natti*

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0