Sommar

De jag älskar med sommaren är att man kan ta vara på kvällarna, det är varmt och ljust!
Igår kväll tog vi båten och for ut på en fisketur, det blev dock ingen fisk, eller jo vi hade några napp men ingen vi fick upp :) 
Jag hade en som var väldigt nära men jag vågade inte dra upp den så den lyckades smita, men de va väl i och för sig tur de för jag vill ju egentligen inte ha upp dom.
Jag är inte direkt nån fiskare, jag vill varken ta i masken eller fisken men det är ju lite socialt om man är några stycken å dra ut på en fisketur så jag följde med :)

Så här såg det ut när vi insåg vad klockan var och vi började köra hemåt, rätt fint faktiskt! 

Idag har jag inte gjort mycket alls, jag tog en promenad med Diesel när jag vaknade och sen gick jag iväg en sväng utan han också, jag stoppade lite musik i öronen och tog en extra runda. 
Sen har jag läst och plockat lite här hemma bara, ska väl fortsätta med de nu men det är ju rätt tråkigt! 
Vill hitta på nått kul, åka iväg på en resa, bara fara iväg!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0