Åre, öl och shopping! :)

Igår tog jag och Lina bussen till Åre för att shoppa och kolla runt, när vi väl kommer fram säger båda: fast jag är egentligen inte så sugen på att shoppa idag + att jag borde inte...haha bra där...
Vi går in på kicks de första vi gör och där hittade vi båda två saker  :)
Dessa underbara grejer fick följa med mig hem, glitter från make up store, nagellack och genomskinlig läppglans som ska vara till mitt fina läppstift...JAG har köpt läppstift...
Det är helt sjukt, jag har aldrig läppstift! :) 
Lypsyl med nån svag färg kan jag väl ha men läppstift har inte varit min starka sida, fast nu tänkte jag why not?! 
Varför inte en glad färgklick??
Och såhär blev det :)
Matchar man med en tröja i nästan samma färg så var det faktiskt inte så farligt :)

Efter lite shopping gick vi på dahlboms och köpte oss en varsinn öl, sen satte vi oss ute i solen och bara möööööööös!
Efter måååånga försök att få bra bilder så gav vi upp! :)
Denna fina mössa hittade jag också, jag har inte bara grönt som färg längre utan lila också!  I löööv it! :)
Och sist men inte minst så köpte jag doftpåsen till vänster, jag trodde de va samma som den jag har (den till höger) men de va icke de!
Men men, dom luktar awesome! :)

Det blev lite långt de här, men nu ska jag packa för i morgon åker vi till stugan! <3
Erika, Anders å barna är redan där, Tessan, Jocke, mamma, pappa och vi far i morgon...de ska bli såå skönt...

Komentarer
Postat av: Lina

Va en super mysig dag hjärtat! <3 Vart det inte rätt luktpåse? Men den lukta ju jätte gått så det gör ju inget1:)

2011-04-01 @ 16:01:22
URL: http://Linadanielson.blogspot.com
Postat av: Harriet

Visst är det mysigt o bara fara iväg o göra ingenting. Härliga bilder.

2011-04-11 @ 09:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0