<3

Nu har jag varit dålig med uppdateringen igen, men det har hänt så mycket så jag har som inte haft ork eller tid..

Förra helgen var det lugnt på fredan men sen blev det utgång med grabbarna på lördan.
Vi skulle på bygget men åkte upp rätt sent, sen stog vi i kö i ca en halv timme och när vi väl kommer fram frågar nån av grabbarna vad de kostar, då svarar vakten 200 och då tog vi taxi in till byn istället?? :D 
Vi gick på olika ställen å snabb drack groggar å shottar, huvva... men kul hade vi... 
Sen blev det efterfest hemma hos Sussi, den va kung! :)
Alla somnade där och mådde inte så bra dan efter, huvva! 
Så söndan blev verkligen en slapp dag och mitt i allt så ringer min kära mamma och säger att pappa har fått en hjärtinfarkt, snacka om att jag blev chockad!! 
Så förra måndan tog vi å packade in oss i bilen och for in till kära pappa som låg i stan, han skulle få åka till Umeå på tisdan för att göra en kärlkransröntgen och en eventuell ballong sprängning...det blev ballong sprängning och han fick komma hem i onsdags... Skönt att ha han hemma igen och att allt har gått bra! Nu måste man bara försöka hålla han lugn! Min kära pappa <3
Denna helg har vi bara tagit de lugnt, vi skjutsade in Sebban till stan i lördags och då passade jag på att shoppa, yeeei!! En mycket glad Lenita, men mindre gladare Peppe :) 
Dessa underbart fina smyckeskrin fick flytta hem till mig + lite annat såklart ;)

Vi kom hem runt 6 och då åkte vi direkt till familjen Lindblom med deras bil och för att hämta våran, där var det så trevligt så vi blev kvar där en stund...Dom är ju bara för goa! <3
Idag har jag jobbat och sen for jag å Peppe till Åre, yeeei, en glad Lenita igen :)
Men Peppe shoppade också lite faktiskt :)
Den här köpte jag bland annat, en diskmedelspump från cult design.  Me like, och den finns i flera fina färger! 
Sen fick även ett par jeans, ett armband, örhängen och en tröja följa me hem! :)
Tar ett kort i morgon på vad jag ska göra med armbandet...eller ja kanske, de beror på om de blir bra :P
Ne nu ska jag sova, natti natti

Komentarer
Postat av: Anonym

Åh fiiin! är ute efter en pump som jag kan ha på toaletten...Tips??? PoK

2011-03-29 @ 10:07:59
URL: http://lissepisse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0