<3

För en månad sen satt jag hos dig och höll din hand, jag pussade dig och sa att jag älskar dig!
Samma kväll somnade du in, fick dina vingar och lämnade oss...Det är jobbigt...
Jag vill att du ska finnas här hos mig!
I fredags hade vi begravning för momma, det var en de tyngsta dagarna i mitt och många andras liv!!!
Min underbara, goa momma och fina momma!


Hjärtkransen från mig, Peppe, Tessan, Jocke, Ronnie och Frida <3



I torsdags kom jag på att det skulle vara skönt att kunna tända ett speciellt ljus för momma på fredag kväll, efter en jobbig dag, bara kunna tända ett fint ljus för momma...så då gjorde jag de här ljuset...
Det var en fin men väldigt jobbig dag!!
Att bara se hur jobbigt moffa hade de sved i hjärtat, hon som han har levt med så länge är nu borta, den han har delat så mycket med, den han har pratat med varje dag finns inte där längre, stackars lilla moffa!
Det är tur att han har Oscar (deras katt) och grannen Nisse, annars hade jag nog flyttat dit...
Nått som var väldigt skönt var att moffa följde med oss till stugan så han inte skulle vara själv, det var skönt att ha han med oss <3

I lördags kände jag ju mer dagen gick att jag inte alls mådde nå bra, vilket slutade med att jag hade väldigt hög feber, frossa och svettningar, hosta och halsont, även huvudvärk och värk i hela kroppen så jag låg hela kvällen

Här är en bild som Tessan har tagit, Puma tog hand om sin sjuka moster!

Jag mår fortfarande inge bra alls, det har tagit mig hela dan och skriva de här inlägget. Jag har fått skriva lite, spara, sova, skriva lite till, spara osv...men nu så...
Nu ska jag sova igen, vill inte vara sjuk :(

Natti natti

Komentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

krya på dig gumman! <3

2011-03-07 @ 23:46:46
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: Lina

Va fint skrivit gumman! Krya på dig älskling!

2011-03-08 @ 14:12:56
URL: http://Linadanielson.blogspot.com
Postat av: Mammielena

Mmm, det va en slitsam dag för dig o de dina, Gumman, men det var också väldigt fint o så fantastiskt många som kom för att hedra LillMomma!!Och Moffa såg ut att må så gott av att få va på Stadinstorpet o ha er alla runt sig efter en sån tung dag. Kram kram,,,,,

2011-03-10 @ 23:20:46
Postat av: Lenita

Tack så mycket Julia och tack Lina, va kul att du tyckte de! <3

Lalla - ja det var en riktigt tung dag, huvva!

Men sååå skönt att moffa va me oss! Kram

2011-03-14 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0