har ingen bra rubrik

Vissa dagar är bättre än andra, så är det bara!
Det är mycket som snurrar runt i mitt huvud, men det är inte mycket som är
nämnvärt :)
Helst av allt just nu skulle jag bara vilja rymma iväg med Lina, långt långt bort och kanske aldrig mer komma tillbaka!!!! :)
Jag har sprungit in och ut 3 gånger för att sätta mig i solen och få lite energi och glädje, men de går ju inte så bra!
Jag hinner sitta en liten stund sen börjar det blåsa och komma moln och då är det inge vidare skönt!
Det är nog inte tänkte att jag ska känna de idag! :)
Men Diesel tyckte iaf att det var skönt
Han rullade runt och njöt i snön, innan han la sig till ro :)
Jag fick iaf en härlig morgon promenad med klar blåhimmel i morse!
Nu ska jag bära ner sängjäveln som Peppe skulle ha tagit ner för typ en månad sen, ne mer! 
Är less på att ha den i sovrummet, vi har ju inte de största sovrummet om man säger så och de blir ju inte direkt större med den där sängjäveln!
Ne Ja' ä inte BITTER"....jag är förbannad!!!
Så kan de va :)

Komentarer
Postat av: Lina

Nu drar vi Gumman! Du och Jag!

2011-03-19 @ 21:13:07
URL: http://Linadanielson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0