Jag, tråkigt??

Så här ser mitt sängbord ut för tillfället

Idag har jag mest legat, jag har ingen feber men hostar å snorar som bara den!
Ibland känns det som att jag ska kvävas av mitt eget slem, disgusting!
Jag har velat duscha hela dan men har inte haft orken, för en timme sen tvingade jag mig själv...men det blev bara en kropp dusch...håret får vänta tills orken har hittat tillbaka!
Slutklagat för idag :)

Jag tråkigt?
Ne varför tro att jag har tråkigt?? :P
Här bjuder jag på min "sjukhumor"

Här har vi ett äckligt                                                      Med lite fantasi och
snorpapper, som har                                                     brist på andra saker
hamnat mellan                                                              att göra, så kan det
kuddarna, fräscht va? ;p                                                bli en ros?? Hahaha 



Så här kul har jag på dagarna, tragiskt va?! 
                               


Komentarer
Postat av: Emma

Sv; Hihi, gjorde du?

(pinsamt) :D

2011-03-10 @ 08:40:39
URL: http://emmaeriksssons.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Hej! Vad skoj att du lämnade en kommentar. Många som läser min blogg men jag har ju ingen aning om vilka.. Nu vet jag en till iaf, hihi :)



Hoppas allt är bra med dig, förutom att du är sjuk nu förstås, och att du kryar på dig!



Kram kram

2011-03-10 @ 20:57:03
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Mammielena

Åh, Pruppan, du e så påhittig!!! Tänk att hitta en ros i snorpapperet??? Du har nog rejäl feber, tror jag ;-)O du e så söt på bilderna FAST du mår som du gör!!! Puss på pannan från mej o Sess Prinsess åsså Brou, förståss... <3

2011-03-10 @ 23:16:03
Postat av: Tessan

Hahahahaha! Asså hur tråkigt har du egentligen?! Lyckas man få till en ros av snorpapper kan man inte ha mycket att göra! Haha ;P Puss å kram syster! krya på dig! Puma skickar en krya-på-dig-puss!

2011-03-11 @ 14:21:18
URL: http://mittlivsomtess.blogg.se/
Postat av: Lenita

Emma- haha nej då så får du inte tänka, de såg ut som att ni hade kul! :)

Malin - Ja jag kan tänka mig att det är många, tack så mycket! :) Kram

Lalla - hihi ja eller hur, inte illa va?? Så tråkigt hade jag! :D Tack goa du! <3

Tessan - haha ja man kan ju undra hur tråkigt jag hade de, men de syns ju också :) Pussa Puma tillbaka! :)

2011-03-14 @ 23:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0