Lisette kolla hitåt! :)

Jag vet inte vad du vill ha för sorts tvålpump men cult design har ju faktiskt för tvål också och i lite olika färger.
Jag hittade två här som jag såg kanske skulle kunna matcha till erat kakel, eller heter det kakel när dom är små?? Aja du vet nog vad jag menar :)
Det var lite svårt att se "kaklets" riktiga färg på bilderna du hade men de kan nog bli fint om man matchar lite?:)

Komentarer
Postat av: Lissan

Åh va fina! Vart kan man köpa dom? Pöss

2011-03-30 @ 08:23:11
URL: http://lissepisse.bloggplatsen.se
Postat av: Tessan

Hamngatan tror ja har :P Jag köpte ny diskmedelspump med fat och lite till idag här i sundsvall, dom hade 25% rabatt å de gilals :D ANnars kan man nog beställa från www.miaslustgard.se oxå, en underbar butik i Umeå! Men man kan oxå önska sig i inflyttningspresent! ;P Pööööss!!

2011-03-31 @ 07:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0