Lite bilder från förra helgen...

Inte helgen som var nu alltså utan helgen innan...
Som sagt, det var en jobbig helg på många sätt så jag hade varken ork, lust eller tid att ta så mycket bilder, men några blev det.

Det brann så fint utan för stugan när vi kom på torsdag kväll, det här var en utav sakerna som brann :)




Peppe och Jocke var lätt roade!
Om någon undrar vad Jocke gör på den sista bilden så är han Superman! :D


3 bilder på världens finaste Puma, syrrans hund! <3


Haha Peppe skulle göra en sexypose för mig, så här blev resultatet! :D

En present mamma fick av mig och Tessan, gästtofflorna hänger nu uppe och är bara att användas! :)

Ljuset jag gjorde så vi skulle ha nått fint och speciellt att tända på kvällen efter begravningen, men även framöver!
Ett guldhjärta såklart, momma hade ett hjärta av GULD!
Ett hjärta som jag har satt uppe på med texten love, för att få med våran kärlek till dig momma!
Rosor, för att det var en blomma du tyckte om! <3




4 bilder på mig, bilderna är tagna innan begravningen...nu syns inte de på nån utav bilderna så bra men det är rosor även på min tröja... Momma tyckte om rosor!


Nej men guh va tiden går fort, nu måste jag lägga mig och sova...jag öppnar ju på jobbet i morgon...
Sov gott alla där ute!


Komentarer
Postat av: Lina

Du är ju fan världens sockerbit. Finis! :)

2011-03-14 @ 11:41:49
URL: http://Linadanielson.blogspot.com
Postat av: Mammielena

Så fint alltihop,Pluppan!!! <3

2011-03-14 @ 20:08:26
Postat av: Anonym

trevliga bilder och väl värda att visas för andra

dina tankar är fina när det gäller de närmaste du har nog själv ett hjärta av guld, kram Laila

2011-03-14 @ 20:44:08
Postat av: Mamma

Det var fina bilder och fina ord. Jag har haft ljuset tänt både fredag å lördakväll

2011-03-14 @ 21:15:50
Postat av: Lenita

Lina - Men va du gör mig glad gumman å tack desamma! :) Älskar dig <3

Lalla - Va glad jag blir!

Laila - Tack så mycket, det värmer! Kram

Mamma - Tack mamma, va bra att du eldar ljuset, jag eldar de jag har hemma också! <3

2011-03-14 @ 23:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0