Mitt i veckan

Jag  har precis varit ute på promenad med Diesel, strålande sol och plus minus 0 tror jag...helt underbart...
Synd bara att jag måste ta reda på tvätt och börja packa lite smått för jag åker till stugan på torsdag.
Men den här gången känns det inte lika kul, jag har en stor klump i magen...
Det kanske syns på kläderna att det kommer bli en jobbig dag??
På fredag är det begravning för världens finaste mormor, det kommer bli den jobbigaste dagen i mitt liv.
Älskade lilla momma, du är sååå saknad <3
Det kommer bli jobbigt att åka dit utan att kunna träffa dig! :'(

Komentarer
Postat av: Jessie

Många kramar till dig stumpan! <3

2011-03-02 @ 16:34:14
URL: http://jasminek.blogg.se/
Postat av: Lina

Kommer tänkta på dig älskling! Det kommer gå bra!<3

2011-03-02 @ 22:08:33
URL: http://Linadanielson.blogspot.com
Postat av: Lenita

Tack snälla ni, det värmer! <3

2011-03-03 @ 09:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0