Skrutten*

Jag måste ge min lilla sötnos lite extra beröm för han har varit så sjukt duktig nu när jag har varit sjuk,
han har varit extra go och lugn!
Han har sovit hela tiden, och sen krypit upp till mig lite då och då för att kela, riktigt mysigt!
Peppe har ju såklart inte lyckats gå ut med han på morgonen, men har snabbkissat han iaf! :) 
Men Diesel har inte sagt ett ord till mig, inte pipit eller gjort ett enda tecken på att han vill ut!
Nope, han har bara legat och myst med mig i sängen tills Peppe har kommit hem på lunchen och gått med han <3
Så just därför fick han en liten belöning av mig igår, som han gillade starkt! :)
 

Idag har jag faktiskt lyckats duscha hela mig och gått en pomenad med Disseman i solskenet, tummen upp till mig!
Även om det kändes som jag skulle svimma så var det faktiskt skönt, jag har ju inte varit ut på flera dar!

Här är jag ny duschad och lite piggare än för två dar sen :)

Så länge jag ligger eller sitter ner och tar hostmedicin så mår jag faktiskt helt ok, men är jag uppe å rör mig så kommer hostan vare sig jag har tagit hostmedicin eller inte...men jag är helt klart på bättringsvägen...
Har till och med lyckats prova lite smink här i sängen idag, som jag ska ta och tvätta bort nu så jag kan krypa ner under täcket och sussa.

 I helgen är det Rally SM "Fäviken Winter Rally"
 En kort beskrivning för er som är intresserade:

Fäviken Winter Weekend är en fartfylld helg på Fäviken där vi kombinerar Rally tävling, snöskotercrosstävling och vintermässa i ett. Som besökare kan du kika på serviceplatsen för rallybilarna och skotrarna samt hitta det senaste inom vinterfriluftsliv och motor. Naturligtvis har vi restauranger öppna och bjuder på underhållning och uppvisningar. Välkomna!

Ne nu ska här borstas tänder!


Komentarer
Postat av: Erika

Jaa, jag vill gosa med honom skrek Tone då hon fick syn på bilden av Diesel. Jaaag meeeed, skrek Stina. Vem är det där då? frågade jag och pekade på bilden av dig. -Lenita, Lenita, Lenita... Det blev hopp och skutt och tokrusningar av mina små gosedjur fast Tone nu har feber. Stina är turligt nog feberfri!!!! Du ser iaf pigg ut, hoppas det går åt rätt håll. Pussar o kramar från Stina, Tone o Erika

2011-03-11 @ 13:57:41
Postat av: Mammielena

Han e ju bara sååååå go, Dissemannen! Han e ju orolig vafför Mammis e så tussig o förstår ju att det inte e läge o va struttiluttflamseman som vanligt!! ;-)Tänk va lycklig han kommer att bli när du e frisk igen! Va skönt att du va ut en sväng idag iaf! Dutti Flicka!!Men du måste va rädd om dej för den där hostan låter inte som nått man leker med!! Lyd kroppen som inte orkar! Jag skickar massor me tålamod så du står ut, Gumman!!Puss å kläm från Schammo å Sess Prinsess!!

2011-03-11 @ 21:07:22
Postat av: Lenita

Erika - Naaaw men dom är ju bara föööör goa!! <3

Jag blev så glad av din kommentar, synd bara att dom blev sjuka! :( PussåKram

Lalla - Ja han har verkligen varit goo under tiden jag har varit sjuk! Nu mår jag ju rätt ok, hostan ligger kvar lite grann men inte alls lika mycket som förra veckan!

Puss å Kram!

2011-03-14 @ 23:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0