Trötter, Toker, Glader...mitt namn är Sjuker...

Så här ser jag ut för tillfället, inge pigg eller fräsch alls!
Ögona hänger, känner mig svettig fast jag fryser och håret ska vi inte ens tala om, usch så äckligt!
Men orken till att duscha finns inte.
Dagarna har gått så fort fast jag har varit sjuk, jag brukar tycka att dom går jätte sakta när man är hemma och inte har nått jobb, men dom här dagarna har gått så himla fort!
I och för sig så sover jag mycket, jag ligger bara i sängen, går på toa och hämtar vatten, så jag sover väl bort tiden!
Men de är väl de jag behöver just nu.
Rösten sviker mig så jag har svårt att prata...kan ni tänka er en Lenita som inte kan prata?!! Nej de går ju bara inte, hon har det jobbigt just nu!
Ge tillbaka min röst! 

 
Jag bjussar på dessa trötta bilder, är man sjuk så är man!
Duntäcket, sängen, hostmedicin, halsabletter, ipren och alvedon är för tillfället mina bästa vänner


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0