Lite fler bilder...bilder från stugan...

Jag tycker om den här bilden!
Finaste Diesel
Lite ofokus men men, de va kallt också! ;p
Källarn som knappt syns
Lilla ladan
Här bor jag när jag är i stugan, momma å moffas hus! <3
Super Diesel! :)
Vägen igen snöad
En bild på mig mitt upp i allt! :)
Traktorn :)
Ne nu ska jag krypa ner med hjärtat och försöka sova, öppnar på jobbet i morgon igen och sen jobbar jag till 5 så det ska bli spännande att se hur jag kommer må i morgon kväll? 
Idag var jag på jobbet strax efter 6 och jobbade till 2, när jag kom hem hade jag så ont och smärtan gjorde mig så trött så jag var tvungen att sova en stund...

Komentarer
Postat av: erika

Kan bara föreställa mig hur drygt det måste kännas; att få jobba med nåt som man tycker så mycket om och sedan ha ONT av det! Inte kul:-( Hoppas du mår MYCKET bättre nu! Kram, kram, kram!

2011-03-16 @ 14:15:08
Postat av: erika

Kan bara föreställa mig hur drygt det måste kännas; att få jobba med nåt som man tycker så mycket om och sedan ha ONT av det! Inte kul:-( Hoppas du mår MYCKET bättre nu! Kram, kram, kram!

2011-03-16 @ 14:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0