Nått att fördriva tiden med

Att vara sjuk är inte de roligaste, men att kolla på kläder och skor fördriver lätt min tid!
Va inte den här kappan från Nelly lite söt då?  :) 

Riktigt söt, men vet inte om jag skulle kunna ha den på mig, de känns inte så mycket jag över den? Men de kan man ju iof sig ändra på :)

Däremot kan jag inte bestämma mig, vill jag ha eller vill jag inte?
Vill jag hellre ha en väst, aaah va svårt!
Om bestämmer mig för en utav jackorna, vilken tycker du att jag ska köpa isf?
Hoppas man kan ta av midje bandet för de kan ju vara kul å variera lite också, men de kan man nog fixa med en sprättare annars :)  


                                  Svart                               eller                              Vanilla


Ne nu ska jag återvända till sängen igen!


Komentarer
Postat av: Lina

Jag tycker absolut den vita, så jäkla snygg! Passar både till fest som till vardagas. Så är ju vit bra eftersom du ofta har mörka byxor och mörka skor!

2011-03-09 @ 13:06:47
URL: http://Linadanielson.blogspot.com
Postat av: Lenita

Ja visst är den Lina?! I love it! :)

2011-03-14 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0